Logicenters udvider logistikejendom i Greve

Logicenters udvider logistikejendom i Greve

Logicenters er klar til at udvide sin ejendom i Greve. Bygningen, der lejes af Godshotel & Transport, bliver udvidet med 9700 kvadratmeter og forventes at stå færdig i sidste kvartal af 2024

Ejendommen i Greve er i øjeblikket lejet af den danske logistikoperatør Godshotel, som har anmodet om en udvidelse af bygningen.

Godshotel flyttede ind i anlægget i september 2020, og muligheden for at udvide ejendommen har været sikret siden da.

Bygningen, som dækker et areal på over 30.000 kvadratmeter, vil blive udvidet med yderligere 9700 kvadratmeter for at imødekomme lejerens behov og vækst.

- Vi er meget taknemmelige for det gode samarbejde med Logicenters i de seneste år og ser med stor glæde frem til at flytte ind i udvidelsen, når den står færdig. Vi er meget tilfredse med beliggenheden i Greve, og det giver os mulighed for at udvide vores aktiviteter yderligere, siger Martin Dibbern, CEO hos Godshotel & Transport.

Ejendommen er opført i to etaper siden 1997, og det samlede areal før den kommende ombygning er 30.142 kvadratmeter. Logicenters er veletableret på Sjælland og har flere ejendomme i Greve, Køge, Ishøj og Vallensbæk.

- Vi er glade for at kunne udvide yderligere i Greve. Logistikområdet har en attraktiv placering på Sjælland med ideel adgang til E20. Det er tredje gang, at ejendommen udvides, og vi er sikre på, at det vil styrke Godshotels muligheder for at drive effektiv logistik, siger Thomas Petersen, Commercial Manager, Logicenter Danmark.

-hawin

15/8 2023
  • Første spadestik til Boxits tredje afdeling i Odense

    Første spadestik til Boxits tredje afdeling i Odense

    logistikcentre ›Et byggeri på 13.000 kvadratmeter fordelt på fire etager er netop gået i gang på Drejebænken i Odense S. Odense er en af de byer i landet med størst befolkningstilvækst, og derfor har Boxit valgt at opføre deres tredje afdeling i byen.
  • Sådan øger ren luft produktiviteten i din virksomhed

    Sådan øger ren luft produktiviteten i din virksomhed

    logistikcentre ›SPONSORERET INDHOLD: Alle medarbejdere fortjener et rent, sikkert, sundt og behageligt miljø. Arbejdsmiljøet er en af de mest afgørende faktorer for produktivitet og forretningssucces. Forskning viser, at ubehandlet indendørs luftforurening på arbejdspladsen kan føre til dårlige arbejdsmiljøer, der skader medarbejdernes helbred og ydeevne. Det er ikke kun uacceptabelt, men skader også virksomhedens bundlinje, og det er blot en af mange skadelige virkninger af luftforurening
  • Verdion opkøber svensk last-mile byggegrund

    Verdion opkøber svensk last-mile byggegrund

    logistikcentre ›Den paneuropæiske investor, udvikler og kapitalforvalter, Verdion, fortsætter ekspansionen af sin nordiske forretning. Denne gang i form af opkøbet af en 50.000 kvadratmeter stor brownfield-grund i Malmø
  • Ny leder i Industri & Logistik-afdelingen hos Colliers

    Ny leder i Industri & Logistik-afdelingen hos Colliers

    logistikcentre ›Helle Andersen er udnævnt som leder af Colliers’ afdeling for Industri & Logistik i København. Med udnævnelsen markerer hun sig også som den første kvindelige af sin slags indenfor dette segment hos Colliers
  • Jysk har fået ny logistikchef

    Jysk har fået ny logistikchef

    logistikcentre ›Henrik Madsen kommer til Jysk med mere end 20 års erfaring. Undervejs har han lært betydningen af at sætte mennesket først
  • Der er rift om produktionslokaler i Nordjylland

    Der er rift om produktionslokaler i Nordjylland

    logistikcentre ›Lokaler til produktion bliver hevet ned fra erhvervsmæglernes hylder. Det går mere trægt med store lagerlokaler, som erhvervsmægler mener, man med fordel kan sektionere i mindre enheder
  • Støv på arbejdspladsen: Luftforurening kan skade både helbredet og din virksomhed

    Støv på arbejdspladsen: Luftforurening kan skade både helbredet og din virksomhed

    logistikcentre ›SPONSORERET INDHOLD: Et støvet arbejdsmiljø kan give problemer. Nogle kan mærkes på kort sigt, mens andre først kommer efter noget tid. Det kan påvirke dine medarbejderes helbred, din virksomheds præstation som helhed og dine kunderelationer. Her er, hvad du skal være opmærksom på
  • Normal ’onboarder’ pickere med Virtual Reality

    Normal ’onboarder’ pickere med Virtual Reality

    logistikcentre ›På detailkæden Normals nye lager i Hedensted palleterer plukmedarbejderne varerne undervejs på lageret, når de plukker ordrerne manuelt til butikkerne. Det kræver præcision og effektivitet. For at hjælpe nye lagermedarbejdere godt i gang med plukopgaverne har virksomheden derfor taget Virtual Reality i brug