Dagrofa Logistik henter erfaren logistikdirektør til Vejle

Dagrofa Logistik henter erfaren logistikdirektør til Vejle

Jens Nikolaisen bliver ny logistikdirektør i Dagrofa Logistik. Han trækker på erfaring fra Stryhns Gruppen, Arla Foods og senest Aldi

Jens Nikolaisen er ny logistikdirektør i Dagrofa Logistik. Det fremgår af en Linkedin-opslag fra Dagrofa. 

Jens Nikolaisen har masser af rutine og viden om logistikkens mange discipliner. På sit cv kan han skrive logistikudvikling, planlægning, projektledelse, udvikling af IT-løsninger, lagerdrift og udvikling, distribution og meget mere.

Senest har han været ansvarlig for driftsafviklingen af Aldis logistikcentre efter Aldis beslutning om at trække sig ud af det danske marked.

- Jeg glæder mig først og fremmest til at bidrage med at sikre gode madoplevelser og levere høj kvalitet og service til alle købmændene i egne rækker samt til øvrige kunder og detailkæder i Danmark og i udlandet, siger Jens Nikolaisen.

Han fortsætter:

- Derudover ser jeg frem til samarbejdet med leverandører og øvrige samarbejdspartnere og ikke mindst mine nye kollegaer i Dagrofa Logistik og hele Dagrofa-koncernen.

- Sammen håber jeg, at vi konstant kan optimere og udvikle Dagrofa Logistik til at være de bedste på logistikområdet.

I Dagrofa Logistik ser adm. direktør Dan Kolding frem til at kunne byde Jens Nikolaisen velkommen i jobbet allerede den 14. februar.

-hawin

12/2 2024
  • Første spadestik til Boxits tredje afdeling i Odense

    Første spadestik til Boxits tredje afdeling i Odense

    logistikcentre ›Et byggeri på 13.000 kvadratmeter fordelt på fire etager er netop gået i gang på Drejebænken i Odense S. Odense er en af de byer i landet med størst befolkningstilvækst, og derfor har Boxit valgt at opføre deres tredje afdeling i byen.
  • Sådan øger ren luft produktiviteten i din virksomhed

    Sådan øger ren luft produktiviteten i din virksomhed

    logistikcentre ›SPONSORERET INDHOLD: Alle medarbejdere fortjener et rent, sikkert, sundt og behageligt miljø. Arbejdsmiljøet er en af de mest afgørende faktorer for produktivitet og forretningssucces. Forskning viser, at ubehandlet indendørs luftforurening på arbejdspladsen kan føre til dårlige arbejdsmiljøer, der skader medarbejdernes helbred og ydeevne. Det er ikke kun uacceptabelt, men skader også virksomhedens bundlinje, og det er blot en af mange skadelige virkninger af luftforurening
  • Verdion opkøber svensk last-mile byggegrund

    Verdion opkøber svensk last-mile byggegrund

    logistikcentre ›Den paneuropæiske investor, udvikler og kapitalforvalter, Verdion, fortsætter ekspansionen af sin nordiske forretning. Denne gang i form af opkøbet af en 50.000 kvadratmeter stor brownfield-grund i Malmø
  • Ny leder i Industri & Logistik-afdelingen hos Colliers

    Ny leder i Industri & Logistik-afdelingen hos Colliers

    logistikcentre ›Helle Andersen er udnævnt som leder af Colliers’ afdeling for Industri & Logistik i København. Med udnævnelsen markerer hun sig også som den første kvindelige af sin slags indenfor dette segment hos Colliers
  • Jysk har fået ny logistikchef

    Jysk har fået ny logistikchef

    logistikcentre ›Henrik Madsen kommer til Jysk med mere end 20 års erfaring. Undervejs har han lært betydningen af at sætte mennesket først
  • Der er rift om produktionslokaler i Nordjylland

    Der er rift om produktionslokaler i Nordjylland

    logistikcentre ›Lokaler til produktion bliver hevet ned fra erhvervsmæglernes hylder. Det går mere trægt med store lagerlokaler, som erhvervsmægler mener, man med fordel kan sektionere i mindre enheder
  • Støv på arbejdspladsen: Luftforurening kan skade både helbredet og din virksomhed

    Støv på arbejdspladsen: Luftforurening kan skade både helbredet og din virksomhed

    logistikcentre ›SPONSORERET INDHOLD: Et støvet arbejdsmiljø kan give problemer. Nogle kan mærkes på kort sigt, mens andre først kommer efter noget tid. Det kan påvirke dine medarbejderes helbred, din virksomheds præstation som helhed og dine kunderelationer. Her er, hvad du skal være opmærksom på
  • Normal ’onboarder’ pickere med Virtual Reality

    Normal ’onboarder’ pickere med Virtual Reality

    logistikcentre ›På detailkæden Normals nye lager i Hedensted palleterer plukmedarbejderne varerne undervejs på lageret, når de plukker ordrerne manuelt til butikkerne. Det kræver præcision og effektivitet. For at hjælpe nye lagermedarbejdere godt i gang med plukopgaverne har virksomheden derfor taget Virtual Reality i brug